szkoda
koleś który używa wysokiej klasy anomalnego obiektu do przeprogramowania karty magnetycznej tak aby pasowała do zamka silosu nuklearnego zasługuje na lepsze zakończenie
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
A szkoda rzeczywiście
Z tym co przenika przez ściany chodzi o starca? (http://scpcontainmentbreach.wikia.com/wiki/SCP-106)
Offline
Właśnie wyszedł nowy apdejt - od tej pory strażnicy już nie błąkają się po placówce bezczynnie, tylko próbują zaprowadzić porządek Mogą mn. zcointainować 173 (i za**biście, krzyżyk mu na drogę) oraz zamknąć tego miłego starszego pana co tak lubi nas porywać. Tym samym pozbawiając nas dwóch największych zagrożeń w grze. Uff. Wreszcie spokój.
Aha, i czy wspomniałem że oni też chcą nas zabić?
Tak więc mnb - skuś się, to naprawdę jest kompletnie inna gra w porównaniu do tego co było rok temu.
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
Kolejny duży apdejt - nie tylko dodano dwa nowe skipy, ale i wprowadzono coś w rodzaju linii fabularnej. Pomiędzy częściami placówki znajdują się teraz budki strażnicze, do których potrzeba odpowiednich kart dostępu. Jak do tej pory karty dostępu służyły tylko do otwierania pomieszczeń ze skipami, ale teraz ich zbieranie to już konieczność. Gra ogólnie nabrała więcej sensu i jakiegoś takiego poczucia że wszystko ma sens i jest na swoim miejscu. Warto spróbować.
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Tak, a słyszałem, że teraz jak ekipa SCP natrafi na SCP-173, to mówią, że zaczynają procedurę i po kolei każdy mówi ''mrugam''
Offline
Teraz, to dopiero ta gra się zmieniła. v.0.9.3 duuuuuuuuużo zmieniła...i do już wkrótce nowy apdejd - v.1.0.
Ta gra to już coś kompletnie innego niż w 2012 , nawet grafikę poprawili.
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
Maker
A jest jeszcze w ogóle rozwijana?
Offline