aktywny user
No właśnie kto powiedział że ufo ma być złe? a teraz żarcik A jakby takim ufem przyleciał Rayman HAHAHAHAHHAAHHAHAHA
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
Maker
- Koniec kalendarza Majów w 2012 roku <a może niechciało im się zrobić kalendarza na rok 2013>
Offline
UPADŁY ADMIN 666
a mi się zachciało
chyba spodobał się wam mój pomysł na "pogromców mitów i niemitów"
Offline
Wiem, wiem, śmieszne wygłoszenia no ale jak już jesteśmy przy tym temacie (2012) to zobaczcie to: http://facet.interia.pl/ciekawostki/gro … 49885,4824 Co o tym sądzicie? Jak dla mnie kit, shit i zarabianie pieniędzy na takim przepowiadaniu.
Offline
Admin, którego nigdy nie ma
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Zaraz wyrąbiecie jak coś wam powiem- Mówią, że o roku 2012 mówi Biblia, a na religii ksiądz mi mówił o tym, że Jezus mówi mniej więcej coś takiego, iż NIKT NIE MOŻE ZNAĆ DATY KOŃCA ŚWIATA I TYLKO BÓG O TYM WIE
Więc jak jesteś niewierzący, to nie wierz w majów jakiś tam sobie, a jeśli jesteś wierzący to wszystko jasne
A jak w coś wierzysz, to się tak czy siak nie przejmuj
Offline
Sieć spożywcza LIDL usunęła ze swojej reklamy „Boże Narodzenie”. Zamiast tego pojawiło się określenie „te wyjątkowe dni". Lidl chce narzucić Polakom laicką ideologię, my mówimy stanowcze NIE!
Nowy spot reklamowy sieci sklepów Lidl pojawił się już pod koniec października. W pierwotnej reklamie pojawiły się wszystkie elementy charakterystyczne dla przedświątecznego okresu: zaśnieżone ulice, radośni ludzie szykujący się do Świąt, choinki i inne bożonarodzeniowe dekoracje, bohaterowie dający sobie prezent podczas spotkania rodzinnego oraz piosenka „Let it snow”. Lektor mówił o Świętach i Bożym Narodzeniu.
Niestety do stacji telewizyjnych trafiła wersja zupełnie inna. Zamiast Świat i Bożego Narodzenia pojawiło się laickie określenie „te wyjątkowe dni".
A tak zmianę tłumaczy przedstawicielka Lidla: „Zmiana w spocie reklamowym promującym szeroki asortyment delikatesowych produktów marki Deluxe związana jest z tym, że produkty te w tym roku dostępne są w sklepach naszej sieci już od 3 listopada. W mediach pojawiają się reklamy z treścią „ten czas” gdyż jest to pojęcie szersze obejmujące zarówno okres kilkutygodniowych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia, Mikołajki jak i samą Gwiazdkę – stwierdziła Anna Biskup, PR manager w Lidl Polska.
Polska to kraj chrześcijański. Nasza tradycja bożonarodzeniowa jest ściśle związana z przeżywaniem Narodzenia Pana Jezusa Chrystusa. Nie pozwolimy na to, by zagraniczna firma narzucała nam laicką i ateistyczną ideologię. Nie chcemy w Polsce propagandy nihilistycznej! Domagamy się przywrócenia „Bożego Narodzenia” do spotu przedświątecznego, albo będziemy wzywać do bojkotu produktów sklepu Lidl.
Już teraz wysyłajmy maile do przedstawiciela sieci Lidl na adres: biuro.prasowe@lidl.pl z następującą treścią:
Oddajcie nam „Boże Narodzenie”
Z wielkim oburzeniem zauważyłem/am, że promują Państwo niechrześcijańską wizję Świat Bożego Narodzenia w Państwa spocie telewizyjnym. Dlatego proszę o przywrócenie w reklamie akcentów polskiej chrześcijańskiej kultury, Bożego Narodzenia. Jeśli Państwo nie zmienią swojej nihilistycznej i obcej nam ideologii, przestaniemy kupować Państwa produkty i będziemy zachęcać innych do bojkotu Lidla!
Z poważaniem
Imię i nazwisko
Bardzo prosimy o przesłanie nam kopi protestu na adres: klub@fronda.pl
Fronda.pl
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Ps zakupów świątecznych nie robię w empiku
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Offline