Heh, właśnie się dowiedziałem że z miesiąc temu wyszedł nowy Afterfall, właśnie go ściągam
z tej okazji otwieram wątek i jak zagram to dam wam znać jak bardzo ssie
gra jest czarno-biała - może liczyli na powtórzenie sukcesu "Idy"?
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Najs, czarno-biala w jaki sposób? Tylko jakiś filtr, może kontrast z czerwienią bo krew i POLSKA?
Offline
da napisał:
Heh, właśnie się dowiedziałem że z miesiąc temu wyszedł nowy Afterfall, właśnie go ściągam
z tej okazji otwieram wątek i jak zagram to dam wam znać jak bardzo ssie
gra jest czarno-biała - może liczyli na powtórzenie sukcesu "Idy"?
nie nastawiałbym się za dobrze, słyszałem kiepskie opinie
aczkolwiek to była wersja early access
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Łooo, to już 3 Afterfall? Korczoki, tyle przegapiłem
I patrzę po screenach że nie tyle co czarno-biała, co to stylistyka ostro taka rysunkowa, jak szkic, nawet spoko... dobra, obejrzałem filmik, jest kompletnie inaczej
I gościu dość zjechał tą grę, powodzenia Da
Offline
UPADŁY ADMIN 666
Napisali że trzeci ale w sumie nie widziałem jeszcze tytułu drugiego, ani razu
Offline
Zagrałem
Fabuła kiepska, gameplay zadziwiająco spoko
w życiu bym nie przypuszczał że będę miał tyle frajdy grając w afterfalla
ale ten filtr zamienia całe otoczenie w bezkształtą papkę, w ogóle nie widać szczegółów czegokolwiek
nie wiem czy walczę z ludźmi czy ze zmutowanymi dzikami
Offline
UPADŁY ADMIN 666
brr, filtr to klasyczny sposób ukrywania niedoróbek graficznych
Offline
Jedna rzecz mnie ciekawi
czy wszystkie te tekstury są czrno-białe, czy poprostu użyli szejdera?
Różnica jest duża, bo usunięcie informacji o kolorach zmniejsza wielkość pliku graficznego trzykrotnie (dlatego tyle gifów na tumblurze jest czarno-białych)
w sumie gra szybko się pobierała, więc możliwe że zrobili to "profesjonalnie" i usunęli kolory z tekstur jakimś skryptem
zaraz odpalę umodel i to sprawdzę
Offline
UPADŁY ADMIN 666
na nagraniu też były kolory, no, niezbyt dużo, bo wszystko bure takie, ale były
Offline